Medewerker communicatie

Ben jij een creatieve (mee)denker die houdt van online media? Een aanpakker die snel kan schakelen? Een communicatieve duizendpoot die zich thuis voelt in een politiek-bestuurlijkeomgeving? En ben je net of nog niet zo lang geleden afgestudeerd? Dan zoeken we jou!
Je komt te werken binnen het team Ondersteuning, taakveld Communicatie. Dit cluster bestaat uit 4 communicatieadviseurs en 3 medewerkers communicatie. Je hebt je eigen taken en je ondersteunt de adviseurs bij de uitvoering van communicatieplannen.
Jouw werkzaamheden
- Je bent (mede)verantwoordelijk voor het contentbeheer van de website van de gemeente, denk aan: het redigeren en plaatsen van nieuwsberichten, besluitenlijsten, verslagen, nieuwe (project)pagina’s, etc.
- Je beheert onze social media-kanalen en bent (mede)verantwoordelijk voor de webcare (Coosto).
- Je beheert de contentkalender en betrekt en stimuleert collega’s bij het optimaliseren van deze kalender.
- Je neemt deel aan het online team (samenwerking tussen de 3 gemeenten en Dienst Dommelvallei op het gebied van websitebeheer en doorontwikkeling) en vanuit die rol denk je mee over websitebeheer en de doorontwikkeling hiervan.
- Je verzorgt de wekelijkse berichtgeving in de lokale kranten en denkt na over het doorontwikkelen van de gemeentepagina.
Wat vragen we van jou?
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding communicatie, recent afgestudeerd of enige ervaring met het vak communicatie.
- Je hebt affiniteit met online media en online tools.
- Je bent een teamplayer die ook goed zelfstandig kan werken.
- Je hebt een vlotte pen en kan goed (her)schrijven in begrijpelijke taal.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een klein en betrokken taakveld met communicatie-collega’s.
- Een salaris van maximaal € 3.732,- bruto per maand (salarispeil 1 april 2022) bij een 36-urige werkweek (schaal 8, afhankelijk van jouw opleiding en ervaring).
- Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar. Bij goed functioneren uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Daarbij een Individueel Keuzebudget (IKB) is 17,05% van je brutosalaris. Dit budget kun je besteden zoals je wilt: bijvoorbeeld door extra vakantiedagen te kopen, een fiets of door uitbetaling.
- Er is opleidingsbudget voor jou beschikbaar want wij investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling.
- Flexibele werktijden waarbij (gedeeltelijk) thuiswerken mogelijk is.
- Bij aanvang van je arbeidsovereenkomst ontvang je een Chromebook en een smartphone.
Ga je ervoor?
Als je denkt dat wij een match zijn, laat het ons dan uiterlijk vrijdag 29 april 2022 weten. We kijken er naar uit je sollicitatiebrief en CV te ontvangen via www.werkeninzuidoostbrabant.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Martie Jeuken, teammanager Ondersteuning, (06) 341 666 40. Voor informatie over de procedure kun je terecht bij de P&O adviseur Cock de Kruiff (06) 400 086 86.
Jouw persoonlijkheid is voor ons in veel gevallen doorslaggevend, daarom is een drijfverenanalyse onderdeel van de selectieprocedure.
De kennismakingsgesprekken zijn gepland op maandag 9 mei in de middag.